Home » FAQ

FAQ - Veel gestelde vragen


  • Wat te doen bij een verkeerd / beschadigd artikel?

Neem onmiddellijk contact met ons op via administratie@tglclean.be of 056 44 61 51 om te melden wat er aan de hand is. Wij doorlopen dan samen de verdere stappen ivm retournering.

 

  • Welke betalingsvoorwaarden zijn er?

Bij een online bestelling en verzending dient de volledige aankoopsom onmiddellijk betaald te worden, goederen die niet betaald zijn kunnen niet verzonden worden. Voor afhaling in de loods kunt u steeds telefonisch een afspraak maken elke werkdag tussen 8 uur en 16u30

 

  • Ik wil grotere hoeveelheden producten aankopen kan dit?

Dit is zeker mogelijk, daarvoor komen we graag persoonlijk bij u langs om dit te bespreken.

 

  • Welke diensten leveren jullie nog?

Wij bieden nog diensten aan zoals : algemene schoonmaak, ramenwas, osmosreiniging, hogedrukreiniging, etc…

 

  • Kan de bestelling enkel per post gebeuren?

Ja dit kan afgehaald worden, dit na afspraak. Een afspraak kan je telefonisch of per mail maken.

 

  • Hoe lang duurt het verzenden?

Wij verzenden je pakketje binnen 2 werkdagen na de bestelling.